ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÁ EVIDENCE

Účetnictví a daňové evidence

Účetnictví a daňovou evidenci je možno zpracovávat průběžné nebo jednorázově vždy jednou za zdaňovací období, v závislosti na konkrétní individuální situaci každého klienta.

Průběžné zpracovávání - je vhodné zejména pro klienty, kteří jsou plátci DPH, mají zaměstnance, u kterých je potřeba zpracovávat mzdy anebo pokud klient potřebuje sledovat, případně reportovat své hospodářské výsledky častěji, než jednou za zdaňovací období.

Jednorázové zpracování - lze uplatnit pouze u klientů, kteří nejsou plátci DPH, nemusí se jim zpracovávat mzdové účetnictví, nemají přílíš velký počet dokladů a své výsledky potřebují znát primárně za účelem plnění daňových povinností.

Vedení účetnictví a daňové evidence zahrnuje zejména:

  • účtování běžných účetních operací
  • zpracování účetní závěrky
  • příprava podkladů pro plnění daňových povinností (DPFO, DPPO, SD, DPH, daň z nemovitostí, spotřební a energetické daně)
  • reporting informací z účetnictví a daňové evidence dle požadavků klienta
  • zpracovávání platebních příkazů, salda neuhrazených pohledávek a závazků, apod.




 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky